Гарантія та повернення

Закон «Про захист прав споживачів» дає кожному покупцеві можливість повернути придбаний товар. Але це можливо лише при виконанні декількох вимог. Умови, при яких можливе повернення товару:

• Повернення товару без відповідних причин можливе протягом 14 днів після отримання товару.

• Повернення товару без відповідних причин можливе тільки за умови збереження його споживчих якостей і товарного вигляду. Це означає, що на товарі не повинно бути слідів експлуатації або використання. Також, обов'язковою є наявність оригінальної упаковки і ярликів без пошкоджень, якщо такі були при продажу.

• Повернення товару через виявлення дефекту відбувається протягом гарантійного періоду (гарантійний період кожного товару запитуйте у продавця).

• При поверненні покупки разом з товаром необхідно надати чек.


Що потрібно робити, щоб повернути або обміняти товар?

1) Зв'яжіться з нашим менеджером по номеру на сайті або напишіть на Viber.

2) Вкажіть номер замовлення або прізвище, на яке він був оформлений.

3) Повідомте про бажання зробити повернення/обмін.

4) Після цього ви отримаєте інструкції з даними для повернення.

5) Відправте товар за вказаною адресою, повідомте менеджеру номер товарної накладної, та відправте йому номер своєї картки для повернення коштів.

6) Після отримання ми повертаємо вам гроші на карту або обмінюємо товар.